13.01.2024
Класифікація та різновиди автостекла
Автоскло лобове є частиною системи жорсткості кузова. Автоскло – дуже важливий і не менш складний елемент автомобіля, має багато різновидів, модифікацій та функцій для забезпечення безпеки, комфорту та здійснення своїх функцій. Тому слід приділити максимум уваги підбору автоскла і зупинити свій вибір на перевірених постачальниках та виробниках.
При виробництві автомобілів постійно відбувається вдосконалення технологій, впроваджуються корисні пристрої та нові опції, автомобілі оснащуються додатковими функціями, які суттєво полегшують керування автомобілем, роблять його більш комфортним та безпечним.
Автоскла класифікують залежно від їх функціональних можливостей. Автоскла бувають:
- Акустичне автоскло містить спеціальну плівку, яка покращує шумоізоляцію автосалону.
- Атермальне автоскло - це звичайне автомобільне лобове скло, при виробництві якого до складу суміші додаються спеціальні домішки. Зовнішній вигляд атермального скла має незвичайний зелений або блакитний відтінок. Це означає, що автоскло має атермальне скління.
- Автоскло з функцією обігріву оснащене впаяними нитками, які підключені до джерела живлення. В основному автоскла з обігрівом знаходилися ззаду, але відносно нещодавно поширення набули лобового автоскла з функцією обігріву по всій площі скла, тому що впаяні нитки настільки тонкі, що їх важко розглянути і водій їх просто не бачить, що важливо - ступінь огляду при цьому не знижується.
- Капсульоване автоскло має впаяні безпосередньо виробником кліпси, молдинги та інші елементи.
- Скло-антени. При використанні FM-приймачів та мобільних телефонів в автосалоні антени забезпечують посилений радіосигнал.
- Проекційне автоскло поки що використовують в обмеженій кількості автомобілів і є найдорожчим різновидом автоскла. Вони дозволяють проектувати зображення з бортового комп'ютера, тобто проекційний дисплей на лобовому склі відображає корисну для водія інформацію.
Додаткова комплектація автоскла
- Антени виконуються у вигляді металевих ниток з контактним елементом або у вигляді невеликої жорсткої металевої конструкції. Антена є пристроєм, який приймає електромагнітну енергію та перетворює її на електричні сигнали.
- Верхня смуга тонування. Тонування автоскла у верхній частині застосовують для підвищеного комфорту водіння в сонячні дні-прямі сонячні промені не заважають огляду. Ці затемнені лінії бувають різних відтінків - зелені, блакитні, сіруваті. Колірні компоненти вживлені у скляний масив.
- Дощовий датчик - це сенсорний, який кріпиться на внутрішній стороні лобового автоскла. Коли починається дощ, датчик дощу автоматично підключає механізми склоомивача та роботи двірників, і синхронізує їхню роботу.
- Вікно для датчика дощу – спеціальний отвір у шовкографії на лобовому вітровому автосклі
- Датчик освітлення – це сенсорний пристрій кріпиться до внутрішньої частини лобового скла, за допомогою якого в залежності від зовнішнього освітлення включаються і вимикаються ближнє світло і габаритні вогні.
- Кліпси – спеціальні пристрої, за допомогою яких кріплять молдинги до кузова автомобіля. Кліпси бувають для різних типів кріплення: болтів, шурупів, клепок, прихованих фіксаторів декоративної форми.
- Молдинг є додатковою окантовкою автоскла. Молдинги бувають гумові або виготовлені з декоративної пластмаси. Основною функцією молдингів є водосток, який допомагає закрити порожнину між кузовом та автосклом.
- Обігрів автоскла — це спеціальні нитки розжарювання, розташовані на внутрішній стороні автоскла, іноді вони впаяні в масив скла. Електричний струм підводиться до ниток розжарювання та відбувається обігрів автоскла.
-
Вікно під VIN– спеціальне віконце в шовкографії на вітровому лобовому автосклі для перегляду VIN Він-код VEHICLE IDENDIFICATION NUMBER.
Купити автоскло зі складу у Києві