04.01.2024
Які матеріали вибрати для перетягування автобусних сидінь
Більшість пасажирів судять про будь-який вид міського чи комерційного транспорту на вигляд автобусного салону, тобто. головним чином на стан обивки сидінь автобуса або мікроавтобуса. Завжди приємно їхати з комфортом на м'яких (не продавлених) сидіннях і не бачити зношену оббивку сидінь з рваними тканинами.
Безумовно, кожному водієві чи власнику міського чи комерційного автотранспорту важливі не лише технічна справність автобуса, а й естетичність та доглянутість салону. Тому при виборі матеріалів для обшивки автобусних сидінь слід приділити особливу увагу таким вимогам, що пред'являються до автобусних автотканин:
- Міцність автотканин – стійкість до неймовірних навантажень щоденного пасажиропотоку.
- Довговічність – оббивка сидінь повинна витримати як мінімум кілька років інтенсивну і безперервну експлуатацію.
- Стійкість до зносу - стійкість до механічних пошкоджень (вандалізм, навмисний або випадковий збиток).
- Вогнетривкість автобусних автотканин - безпека у разі виникнення пожежі - тканина не повинна спалахувати і тліти, при цьому виділяючи шкідливі та небезпечні речовини.
- Простий догляд – легкість у чищенні. Автотканина для оббивки сидінь пасажирського автотранспорту завжди має бути чистою, навіть якщо вона насправді сильно забруднена.
- Забарвлення автотканин - візуальний зовнішній вигляд салону автобуса - забарвлення автобусних сидінь має не тільки тішити око, а й візуально приховувати незначні пошкодження та потертості.
Враховуючи всі перераховані вище вимоги до автобусних тканин, розглянемо матеріали, які можна використовувати для перетяжки автобусних сидінь.
Матеріали для перетяжки автобусних сидінь.
Як правило, всі сидіння, а також стелі, бічні панелі для громадського та комерційного транспорту традиційно обтягуються велюровими автотканинами, це:
- Велюрова тканина «неоплан» на килимовій основі відповідає найвищим вимогам: термін служби автобусних сидінь, обтягнутих німецьким неопланівським велюром, становить 10-15 років, що підтверджує високу зносостійкість та довговічність велюру. При інтенсивному використанні (пасажирські перевезення, туристичні тури) автовелюр Неоплан не розтягується, не деформується, не вигоряє на сонці і не линяє при вологому чищенні. Вологостійкість велюру: рідина, що потрапила на поверхню , легко стікає завдяки непроникній основі і спеціальним просоченням. Термостійкість: взимку зігріває, а влітку холодить. Вогнетривкість – тканина не запалюється, плавиться тільки верхній шар ворсової частини тканини. Стійкість до різних забруднення та пошкоджень (на тканині не залишається зачіпок від ручної поклажі). Різноманітність кольорів на будь-який смак. Багатофункціональність німецького велюру - перетяжка сидінь, стель, стійок, дверних карток і т.д. Купити велюр неоплан на килимовій основі
- Автобусний велюр на поролоновій підкладці з трикотажною сіткою відрізняє зносостійкість та практичність, термін експлуатації до 5-7 років, простота у догляді, нешкідливість здоров'ю та невисока ціна порівняно з німецькою автобусною тканиною «неоплан» на килимовій основі. Автомобільні велюри не вигоряють на сонці і зберігають насиченість кольору тривалий час, не збирають пил і бруд у салоні. Поролонова прошарок велюрів забезпечує м'якість і комфорт: поролон чудово поглинає вологу і забезпечує вільну циркуляцію повітря, що не створює «парникового ефекту» при тривалих поїздках. Наявність трикотажної сітки (спанборд) на матеріалі - це захист поролону від розривів і пошкоджень при розтягуванні. Купити автобусний велюр на поролоновій підкладці
Це звичні класичні варіанти перетягування автобусних сидінь велюровими автотканинами. Такі салони виглядають доглянутими та комфортними для пасажирів.
Однак, не тільки велюрові автотканини можна використовувати для перетягування сидінь та інших деталей салону автобуса. Щоб салон автобуса або мікроавтобуса виглядав стильно та затишно, можна комбінувати такі види матеріалів, як:
- Жакардові та гобеленові автотканини для перетяжки центральної та бічної частини автобусних сидінь
- Шкірзамінники, вініліскожа, екокожа для перетяжки бічної та задньої частини сидінь у комбінації з велюровими або гобеленовими автотканинами для центру сидінь.
- Ковролін без основи (карпет) для перетяжки задньої частини сидіння
- Антара (штучна замша) – для перетяжки стель, бічних стінок автобуса та ін.
Всі перераховані оббивні тканини відповідають сучасним стандартам безпеки та міцності матеріалів. Використовуючи матеріали для сучасного оздоблення сидінь у громадському та комерційному автотранспорті, власникам просто підтримуватиме салон автобуса в чистоті та порядку. Оббивні матеріали легко чистяться завдяки самій текстурі та малюнкам тканини, відмінно приховують утворення пилу, плями, зачіпки та порізи на сидіннях.
Ціни на оббивні матеріали для автобусних сидінь
Звичайно ж, головною вимогою споживачів до виробників автотканин є їхня низька вартість. Якщо максимально здешевити собівартість автотканин, виключивши новітні розробки та технології, природно, в такому випадку, ні про яку красу, міцність і якість не може бути й мови.
Ціни на оббивні матеріали відповідають європейській якості та підвищеним вимогам до міцності, довговічності та зносу. Якісна оббивка автобусних сидінь швидко окупається, адже термін експлуатації, наприклад, автобусної тканини неоплан на килимовій основі від 10-15 років безперервної експлуатації. Якщо вибирати більш дешеві варіанти обшивки сидінь, термін експлуатації буде від 3-7 років, залежно від ступеня інтенсивності перевезень.
У будь-якому випадку, який би оббивний матеріал Ви не обрали, віддаючи перевагу низькій ціні або високій якості, співробітники інтернет-магазину «Автомаг» завжди будуть раді допомогти у виборі матеріалів для перетягування автобусних сидінь.
Купити автотканини для перетяжки автобусних сидінь